Monday, December 28, 2009

Bir Veda Yazisi!

Bu veda yazisi bu sefer gidisim icin degil ama giden 2009 icin =)

2009 bana pek guzel seyler yasatmadi ama aynen koydugum sarkida dedigi gibi:

"olsun varsın pişman değilim, biraz üzüldüm hepsi bu" diyip, guzel gunleride ani olarak saklayarak 2009'a veda ediyorum.

Sarkiya gelirsekte, Youtube'da gezinirken sanatlari kadar karakterleri ve duruslari ile de hayran oldugum kalite 2 bayan Zuhal Olcay ve Candan Ercetinin cok sevdigim bu parcayi birlikte okudugunu gorunce hemen kayit edip sayfama tasidim cunku Turkiyeden bir cok kisi Youtube'a giremiyor biliyorum.

Bu videoyu izlerken beni eskilerede goturdu. Hani yeni yillara tek kanalli televizyon zamani TRT'i izliyerek girdigimiz yillara.

Benden size bir yilbasi armagani olsun bu video.

Sizlere basta saglik olmak uzere, yeni yilda yalansiz/dolansiz/ihanetsiz sevdiklerinizle mutlu ve huzurlu bir yil gecirmenizi dilerim.